Zákazník: nepřihlášen
přihlásit se | registrace nového zákazníka
Váš košík je prázdný
Rychlý kontakt
Skype: | Santisport1 ![]() |
ICQ: | 601618032 ![]() |
E-mail: | info@santisport.cz |
GSM: | 733 534 85O |
Tel.: | 733 534 851 |
Akční nabídky
Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
-
Tento reklamační řád upravuje způsob, jakým lze uplatnit nároky z odpovědnosti za vady Zboží zakoupeného u Prodávajícího, tj. společnost Izango CZ s.r.o., IČ: 03410102, DIČ: CZ03410102, se sídlem Havířov-Město, Dlouhá třída č. 860/1a, PSČ 736 01, tel. +420 733 534 850, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .
-
Na právní vztahy uzavřené mezi Prodávajícím na straně jedné a Kupujícím na straně druhé se použije právní úprava odpovědnosti za vady obsažená v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
-
Kupující je oprávněn uplatnit právo u odpovědnosti z vady, která se vyskytne u nového Zboží do 24 (dvacet čtyři) měsíců ode dne převzetí Zboží. Prodávající poskytuje Kupujícím záruku za jakost nového Zboží v délce dvou let ode dne převzetí Zboží, pokud sám výrobce neposkytuje záruku delší.
-
V případě Zboží s omezenou životností, které se tzv. spotřebovávají, jako jsou bateriové zdroje, světelné zdroje apod., je záruční doba ohledně jejich spotřebování poskytována v rozsahu pokynů výrobce, maximálně 6 (šest) měsíců.
-
Právo z vadného plnění nebo reklamace musí být uplatněny nejpozději poslední den záruční doby.
-
Vady zjevné, tj. vady množstevní nebo vady se zjevným poškozením, které je možno zjistit při prohlídce Zboží, je Kupující oprávněn uplatnit u Prodávajícího nejpozději v momentě převzetí Zboží, jinak toto právo zaniká.
-
Odpovědnost Prodávajícího za vady Zboží je vyloučena v případě, že
-
vadu si Kupující způsobil sám, např. použitím v rozporu s návodem k použití, zanedbáním pravidelné údržby, neodborným mechanickým zásahem nebo užitím způsobem, kterým se výrobek běžně neužívá nebo použití k účelu, ke kterému se běžně neužívá;
-
vada vznikla v důsledku běžného opotřebení;
-
vada byla způsobena vlivem vnějších okolností;
-
u Zboží, které bylo určeno k odborné montáži, tato skutečnost nebyla prokázána.
-
Právo z vadného plnění Kupujícímu také nenáleží, pokud Kupující před převzetím Zboží věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
-
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění nebo Zboží reklamovat u Prodávajícího, a to odesláním vadného Zboží s veškerým příslušenstvím poštou na adresu Prodávajícího: Izango CZ s.r.o., Dlouhá třída č. 860/1a, 736 01, Havířov-Město, nebo emailem na adresu: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , nebo osobně na adrese: Dlouhá třída č. 860/1a, 736 01, Havířov-Město.
-
Zakoupení Zboží musí Kupující prokázat dokladem o koupi Zboží (účtenkou, pokladním dokladem, fakturou), které zároveň slouží jako záruční list.
-
Při reklamaci je Kupující povinen popsat vadu Zboží a její projevy, aby měl Prodávající možnost nechat vadu odborně posoudit. Prodávající si vyhrazuje, že pokud Kupující uvede nesprávné údaje, nebo některé potřebné údaje neuvede, není v prodlení s odstraněním vad do doby, než Kupující zjedná nápravu. Pokud se tak nestane do 10 dnů od výzvy Prodávajícího, není Prodávající povinen vady odstranit.
-
Reklamační list ke stažení ZDE.
-
Požádá-li o to Kupující, potvrdí mu Prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti. U reklamací doručených poštou bude oznámení o přijetí Zboží do reklamace doručeno Prodávajícím e-mailem, nebo jiným vhodným a prokazatelným způsobem.
-
O oprávněnosti reklamace rozhodne Prodávající při jejím uplatnění. Ve složitějších případech, kdy je nutno zajistit odborné posouzení nebo vyjádření výrobce, rozhodne Prodávající o její oprávněnosti do 3 (tří) pracovních dnů.
-
V případě oprávněné a Prodávajícím uznané reklamace bude tato Prodávajícím vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, nebude-li účastníky písemně sjednána lhůta delší.
-
Podle charakteru vady, která u Zboží byla v době jejího převzetí Kupujícím, nebo která se na Zboží nebo její součásti vyskytla v záruční době, postupuje Prodávající následujícím způsobem v souladu s občanským zákoníkem:
a) má-li Zboží vady, může Kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměření. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může Kupující od smlouvy odstoupit,
b) je-li postup pod písmem a) vzhledem k povaze vady neúměrný, zejména, jde-li o vadu, kterou lze bez zbytečného odkladu odstranit, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady,
c) právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti věci má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit,
d) neodstoupí-li Kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu součásti,
e) neodstoupí-li Kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Spotřebiteli působilo značné obtíže.
-
Prodávající je povinen v písemné formě potvrdit Kupujícímu, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje. A dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Tento reklamační řád je platný od 28.10.2014
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.